Nauczyciel jogi i menedżer ds. relacji z klientami

Edukacja jogi i praktyka medytacyjna Jil umożliwiły jej kultywowanie wewnętrznego spokoju i miłości własnej. Nabrała głębokiego zaufania do tego procesu i z pasją dzieli się nim ze swoimi klientami. Jako oddana menedżerka ds. relacji z klientami Jil nie tylko prowadzi swoich klientów w ich podróży w kierunku samoakceptacji i życia w chwili obecnej poprzez jogę, medytację i ruch, ale także zapewnia ich ogólne samopoczucie i satysfakcję. Uzyskała certyfikat 500-godzinnego szkolenia nauczycieli jogi w ramach Yoga Alliance na Bali i w Berlinie, a także posiada certyfikat jogi dla dzieci.

Edukacja

  • Licencjat – licencjat, projektowanie i komunikacja wizualna, ogólne – SRH Berlin School of Design and Communication
  • 500-GODZINNY trening jogi YTT – Zuna Yoga

Interviews

Wizyty rodzinne

Jil Moore opowiada o tym, jak The Balance podchodzi do wizyt rodzinnych w zależności od sytuacji i celów klienta.

Proces rekrutacji

Jil Moore wyjaśnia, jak działa proces rekrutacji do The Balance. Klient miałby osobisty profil, w którym byłby pytany o cele, preferencje żywieniowe itp. Profil jest wysyłany do zespołu rekrutacyjnego, który wybierałby dla klienta najlepszego osobistego menedżera, prywatnego szefa kuchni i willę na podstawie jego potrzeb i celów .

Zajęcia na dworzu

The Balance oferuje szeroką gamę działań w zależności od życzeń klienta. Obejrzyj, jak Jil Moore opowiada o wielu zajęciach, jakich może doświadczyć klient na Majorce.

Plan tygodniowy

The Balance ustala dla każdego klienta dostosowany harmonogram, który jest opracowywany przez zespół kliniczny we współpracy z zespołem przyjęć. Jil Moore podaje przykład harmonogramu klienta.